identiteit

Marketing en communicatie begint met een duidelijke positionering die aansluit bij de identiteit van organisatie of productie. Het bepalen van je identiteit geeft inzicht in wat je kan, wie je bent en waar je naar toe wilt. Als je dit weet, weet je ook waar en hoe je jezelf het beste kan en wil profileren. Ik maak een platform, een concept- en merkstrategie en een ontwerp van jouw visuele identiteit (print en online). Daarnaast zorg ik voor realisatie, beheer en actualisering daarvan, zodat jij jouw publiek bereikt zoals jij dat wilt en verschilt van alle anderen.

Uitstraling

Het kan zijn dat je al prima weet wie je bent en waar je naar toe wilt. Jouw “merk” wordt steeds beter herkend, maar toch nog niet altijd als een productie of idee van jou of jouw organisatie. Om de link tussen naam en productie te verstevigen, geef ik advies op het gebied van uitstraling en maak ik een (online) marketingstrategie om het publiek meer inzicht te geven in jouw concept. Ik stel het huidige imago bij als dat nodig is en stel alle kanalen in werking om jouw verhaal te vertellen.